  • Data: 2011-05-24 08:38:34
    Temat: Re: [kronika2prl] Rękę podniesioną na władzę ludową...
    Od: Mrqs <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-23 09:35, Andrzej Ława pisze:

    > Oszołomstwo, wodzowatość - to tak na początek.

    W jakiej dowolnej partii jest inaczej?

    > Do tego dochodzi ich związek z lepperem i elpeerem

    Przypominam, że PiS po fiasku rozmów koalicyjnych z PO, bodaj
    trzykrotnie usiłował namówić Tuska na samorozwiązanie sejmu. Tusk
    pokazał środkowy palec i przed PiS stanęła alternatywa: mieć rząd
    mniejszościowy i nie móc uchwalić choćby własnego budżetu lub szukać
    koalicji. Wybrali to drugie, za co płacą do dziś. To dzięki tej koalicji
    nie ma dziś Leppera ani Giertycha w sejmie, choć ten ostatni jest
    doradcą min. Sikorskiego w jego "walce o czystość w internecie".

    IMHO robienie Kaczce zarzutu z koalicji z LPR i Samoobroną jest
    niepoważne, nie mieli żadnego sensownego ruchu, bo ten został skutecznie
    zablokowany przez PO.

    Dodam na koniec, że nie głosowałem ani nie będę głosował na PiS, ale to
    inna historia.

    Mrqs