  • Data: 2010-03-09 09:11:48
    Temat: Re: [kronika2prl] Re: Zakladam firme, na co zwroci uwage
    Od: "mi" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wymieniaj dalej i ... zobaczysz ile firm Ci zostanie. ")

    Ależ ja celowo i z premedytacją :) nawołuję i dążę do obalenia tego pokracznego
    tworka okrągłostołowo-magdalenkowego i stworzenie nowego, liberalnego państwa
    minimum. W zastępstwie za obecną, czerwoną pokrakę naiwności społecznej opartą o
    realną władzę nomenklatury postkomunistycznej. *Jeśli państwo będzie udane to
    przedsiębiorcy będą się pchać drzwiami i oknami*, bo obecnie Unia zaczyna być
    trawiona tymi samymi problemami, które mamy od kilkudziesięciu lat -
    biurokracją, fiskalizmem, socjałem, działaniami zakulisowymi zamiast jawnej,
    transparentnet demokracji.

    Jednak na zdecydowane ruchy nie pozwoli nam Unia(czytaj: Niemcy), bo
    pociągnęłoby to zbyt daleko idące skutki dla reszty lewackiej ferajny. A bez
    zgody Unii (czytaj: Niemców) to obecnie możemy robić tylko jedno - drapać się po
    głowie.

    Więc pozostaje nam wciąć liberalny (nie mylić z populistyczną PO) kurs na tyle
    ile pozwoli łatać cieknący dach, wyjadać resztki z garnków i czekać w skansenie
    na bardziej sprzyjające okoliczności. Po nieuniknionej plajcie Unii być może
    znowu będziemy bić się o niepodległość, której tak naiwnie zrzekliśmy się.

    Nihil novi sub sole

    mi
    *) tak, jestem zaplutym karłem reakcji, nie wierzę w czerwoną Unię Europejską
    pomimo ogromnej propagandy i jest mi z tym bardzo dobrze