  • Date: Sun, 03 Oct 2010 21:29:56 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] Komitet centralny postanowił...

    W dniu 02.10.2010 17:24, mi pisze:

    > I teraz zagadka jakie jest prawdopodobieństwo, że ci pożyteczni idioci
    > wymyślili to sami a jakie, że działają na zlecenie konkretnych panów,
    > którzy handlują śmieciem całkowicie nielegalnym i którzy nie chcą
    > legalnej konkurencji?

    Też mam takie podejrzeniwa.

    > Bo na zdrowy rozum, to lepsze już śmieci legalne na którymi jest
    > przynajmniej jakaś częściowa kontrola (choćby służb medycznych
    > weryfkujących skład) niż śmieci nielegalne niewiadomego składu i
    > pochodzenia.

    Piszesz tak, jakbyś myślał, że tym mendom (politykom) faktycznie zależy
    na dobru społeczeństwa.

    Swoją szosą skoro oni zamykają sklepy na podstawie tego, że sprzedają
    "substancje szkodliwe dla zdrowia" i to "niezależnie od tego, co jest
    napisane na opakowaniu" to ja proponuję zrobić akcję obywatelskich
    donosów na wszelkie sklepy sprzedające farby, rozpuszczalniki i lakiery ;->

    Cóż, nasz nowy kaczorek znalazł sobie znakomity temat zastępczy. Co z
    tego, że podatki rosną (zamiast maleć) i są marnowane na "mocarstwowe"
    przygody w Iraku czy Afganistanie (z których my gówno mamy, a na których
    zarobi nasz nowy Wielki Brat) i mnóstwo innych rzeczy.

    Za to zwalcza zło wcielone - dopalacze! Bo wiadomo, że wszelkie zło to
    przez dopalacze. Jak je zlikwidują, to i podatki spadną, i przestępczość...