eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów › Re: [kronika2prl] Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów
  • Data: 2010-05-12 13:27:42
    Temat: Re: [kronika2prl] Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 May 2010 14:31:01 +0200, mi napisał(a):

    > "Dziennikarze tabloidu skuteczniejsi od prokuratorów: miesiąc po
    > tragedii znaleźli ważny dowód"

    "To nieprawdopodobne, ale znaleźliście panel ze wskaźnikami samolotowego
    urządzenia nawigacyjnego SPU-7. To samolotnoje pieregawornoje ustrojstwo,
    po prostu radiokompas - wyjaśnia jeden z ekspertów, pilot latający na tu."

    ROTFL tam sami debile pracują. Ciekawe co po rosyjsku znaczy
    "pieregawornoje" (pisownia oryginalna)? Inna sprawa, że prawdopodobnie
    SPU-7 nie jest stosowane na Tu-154 - ale to wymaga potwierdzenia, bo ja
    jestem tylko pasjonatem, a nie "ekspertem, pilotem latającym na tu".

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek