  • Data: 2003-03-13 17:06:26
    Temat: Re: kredyt hipoteczny
    Od: "zino" <...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Heaven83" <H...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b4ptoe$pk1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    | Co to wogule jest kredyt hipoteczny?
    | Na czy on polega?
    | Jaka jest niezbedna umoa o prae zeby taki kredyt otrzymac?
    | Jesli ktos zna odpowiedzi na moje ytania prosze o o dpowiedz.
    | Pozdrawiam
    | H...@i...pl

    Kredyt hipoteczny, to taki kredyt, którego zabezpieczeniem jest hipoteka
    nieruchomości. W zależności od celu, na jaki jest przeznaczany - różni się
    nazewnictwem (np. pożyczka hipoteczna, kredyt budowlano-hipoteczny itp.)
    Generalnie kredyt hipoteczny jest to kredyt na zakup nieruchomości na rynku
    pierwotnym lub wtórnym, zabezpieczany hipoteką (wpisem do księgi wieczystej
    nieruchomości).
    Nie ma niezbędnej umowy o pracę. Bank musi jedynie uznać Ciebie za osobę
    posiadającą zdolność kredytową. Możesz więc pracować w jakiejś firmie, albo
    prowadzić własną działalność, albo być rentierem :). Ważne, aby
    udokumentować w Banku, że posiadasz zdolność do spłacania takiego kredytu.

    Pozdro,

    Zino