eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa › Re: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa
  • Data: 2007-12-30 22:51:53
    Temat: Re: kradzież czy hakerstwo? przedmiot wirtualny, kasa prawdziwa
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński) szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski <k...@o...pl> writes:

    > Moze wprowadzic w obieg dodatkowa kase bez zadnych konsekwencji.
    > Bo to tylko gra.

    Chodzi właśnie o to, że w grze uczestniczą również inni gracze.

    > Mysle, ze mojemu przedpiscy nie o taka analogie chodzilo.

    Nie rozumiem.

    > Pisalem przeciez, ze wlam powinien byc ukarany, niezaleznie od
    > motywacji wlamywacza.

    Nie 'włam' tylko 'włam do komputera', czyli uzyskanie dostępu do
    systemu komputerowego przez osobę do tego nieuprawnioną. Różnica
    mniej-więcej taka, jak pomiędzy 'osobą' a 'osobą prawną'.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl