  • Data: 2006-05-29 11:47:00
    Temat: Re: koszty sądowe co robić , proszę o pomoc.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beata D. napisał(a):

    > kto ma tu rację ??

    Rację ma zapewne sąd.
    Pewnie pierwotny pozew został zwrócony ("W międzyczasie mój eks mąż ,
    dostał pismo ze sprawa jednak nie trafi na wokandę bo nie dotarły
    pieniądze") i ponownie wpisany na twój wniosek po zmianie przepisów o
    kosztach.

    > Mogę sie odwołać oczywiście i chyba tak zrobię.

    Dla mnie odwołania nigdy nie są oczywiste. Jak byś się poprzednio
    "oczywiście" nie odwołała i nie kombinowała to miałbyś "stare" koszty.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam