  • Data: 2010-12-12 17:50:10
    Temat: Re: kosciol - zaklocanie ciszy nocnej
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:ie1rkd$gii$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl> napisał

    > W poście otwierającym wątek mowa przede wszystkim o dzwonach i o melodyjce
    > granej na dodatek, rzadziej. Ja bronię dzwonów, tych melodyjek też nie
    > trawię, ale ze względów estetycznych bo to straszny kicz.

    Te dzwony też są z tego samegu układu, który emituje melodyjki. Normalnie
    dzwony w kościołach biją 2-3 razy dziennie nawołując do mszy, a po
    zamontowaniu systemu z melodyjkami biją co godzinę, ale to już nie są
    autentyczne dzwony z damego kościoła... jedno i drugie jest kiczem na
    maksa... :/ Budowanie sztucznej tradycji...

    Przemek