  • Data: 2006-10-20 21:37:26
    Temat: Re: kontrola osobista
    Od: "grim" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciśnij dalej. Media też może to łykną. Jak się dobrze zakręcisz, pójdą
    > na ugodę i dadzą odszkodowanie :)

    Spróbuję jutro prasę lokalną , ale jak znam życie żal im będzie
    potencjalnych reklamodawców, chociaż kaufland ma chyba tylko swoją gazetkę
    :o)). Jeśli nie wyjdzie mi obsmarowanie, spróbuję w sądzie . Czy do
    udowodnienia w sądzie wystarczy notatka i protokół policji , w której jest
    przyznanie się ochroniarza i jego dwóch przełożonych , którzy byli świadkami
    zmuszenia mnie do tych "czynów" do popełnienia błędu ?
    Jak wykorzystać ten dowód, czy mogę wezwać policjanta na świaadka przyznania
    się do winy?

    Dzięki wszystkim za odzew . Wiem teraz ja i cała moja rodzina jak się
    zachować w takich przypadkach.