    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konieczna zgoda na przetwarzanie danych osobowych
    Date: Mon, 14 Mar 2005 22:34:55 +0100

    John napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanie. Czesto przy podspiywaniu umow, zakladniu konta, czy
    > kupowaniu jakiegos towaru czy uslugi zgoda na przetwarzanie swoich danych
    > osobowych jest konieczna do zawarcie umowy.
    > Czy to jest legalne? Mi osobiscie wydaje sie ze nie, ale nie moge znalezc
    > odpowiedniego art. w ustawie o ochronie danych osobowych.

    A jak twoim zdaniem bez twojej zgody na przetwarzanie danych mogą
    przetrzymywać twoje dane jako dane właściciela konta?
    Jak moga wysłać ci zamówiony towar, jeżeli nie będzie im wolno
    przechowywać twoich danych adresowych?

    Wyluzuj trochę, to nie jest żaden zamach na twoje wolności osobiste.

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis