eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokonflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie › Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
  • Data: 2009-07-04 22:51:43
    Temat: Re: konflikt : wlasciciel - kontra zameldowani w mieszkaniu - zalane mieszkanie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik pisze:

    > Oczywiście - ale ja polemizowałem z pomysłem zakręcenia wodociągu.

    Nie doczytałam przedtem, że to deszcz zalewa.

    > Podczas ulewy, gdy woda wdziera sie przez dach? Co do tego ma kanalizacja?

    To się nazywa jakoś tak podobnie. Kanalizacja deszczowa czy jakoś tak. W
    wieżowcach jest coś takiego (nie rynna oczywiście). Sąsiad żulek z piętra
    wyżej jak mnie zalewał specjalnie to zwalał na tą deszczówkę, ze i jego
    też zalewa...a mieszka on pod dachem.

    --
    animka