  • Data: 2003-10-23 18:24:09
    Temat: Re: konflikt interesow - jak daleko to siega?
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    "gsks" <g...@w...pl> niebacznie popelnil
    news:bn8qkq$ic4$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Jakis czas temu pojawil sie na grupie post w sprawie
    > działalności konkurencyjnej
    > takiej umowy o informacje o osobach bliskich pracownika, np.
    > żąda od pracownika ujawnienia szczegółowych informacji
    > dotyczących np. współmałżonka
    Widziałem umowę o ZDK w której wpisano zakaz "działalności na
    rachunek własny lub na rachunek współmałżonka"
    "oświadczam ... małżonek nie prowadzi działalności konkurencyjnej ...
    [małżonek pracownika] zobowiązuje się do zaprzestania DK w terminie
    3 m-cy ... pod rygorem rozwiązania z pracownikiem umowy o pracę"
    Jak myślisz jaki procent parcowników nie podpisał tej umowy?
    Na szczęście po pół roku ktoś się ocknął i wprowadził nowy wzór umowy
    o ZDK bez tych i jeszcze bzdurniejszych postanowień.

    --
    pozdro
    poreba