  • Data: 2009-06-02 10:03:45
    Temat: Re: komu moge przekazac kopie dow. osobistego
    Od: Herald <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 2 Jun 2009 11:46:55 +0200, Emka napisał(a):

    > A bank tak po prostu przyjął, że Twój podpis to na pewno Twój podpis, bo
    > przecież się podpisałeś, tak? ;-)

    Dokładnie tak.

    > Konto w mBanku zakładałam dokładnie w 2002 roku.

    na razie piszę z pamięci, ale chyba umowe podpisywałem w 2000/2001r -
    sprawdzę w domu na umowie, mogę nawet Ci skana zrobić :)

    > Więc widocznie albo masz słabą pamięć

    Nie w tej materii. Po prostu ja wcześniej korzystałem od ciebie z
    dobrodziejstw internetu.
    Przed mbankiem korzystałem z BPH a jeszcze wcześniej z BŚ - ale to nie było
    dokładnie 'przez internet' tylko dostęp wdzwaniany na dedykowany numer :)
    Znasz te technologię? :)

    > albo usilnie chcesz postawić na swoim.

    Ale ja nie muszę - ja to po prostu wiem i tyle.

    > Nie spotkałam się dotąd z sytuacją, gdy umowę podpisuje się w ciemno i nikt
    > z pracowników banku bądź z osób przez bank upoważnionych nie ma możliwości
    > sprawdzenia czy podpisujący ma do tego prawo.

    heheheh - jak do tej pory udało mi się kilkukrotnie zmieniać dyspozycje na
    wypadek śmierci, zamykać rachunki, otwierać inne, uruchamiać inne usługi -
    kredyt brałem w 2003r ale to "szło" przez lokalną komórkę 'naziemną".

    > Może jeszcze kredytu w ten sposób udzielają?

    Jestem chyba jednym z ostatnich dinozaurów którzy "hipotekę" w mbanku mają
    bez LIBORu :) - choć mbank w ubiegłym roku "ostro parł" na zmianę, nawet
    przysyłając takie pisemka w grożbie straszenia :)