    From: "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komputer prywatny czy firmowy
    Date: Thu, 27 Jul 2006 11:31:22 +0200

    Uzytkownik "adamopal" <j...@i...pl> napisal

    Rozpoczynam jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza 1 wrzesnia, ale
    wczesniej mam zamiar kupic komuter.
    Prosze o opinie w takiej sprawie, czy moge kupic komputer wraz z
    systemem na siebie - osobe fizyczna, a pózniej uzywac go w firmie
    czy tez musze go od razu kupic na firme zeby nie bylo problemu.
    Kupowany na osobe fizyczna ma 2 lata gwarancji a firmowy tylko rok.

    -----------------------------------

    Oczywiscie, ze mozesz kupic komputer na siebie, a potem
    wrzucic go w ST. Pamietaj jednak o rachunkach.

    Ale ja na Twoim miejscu kupilbym od razu komputer na firme
    (po co kombinowac?). Komputery i tak sie szybko nie psuja,
    wiec o kant tylka te gwarancje.

    Inna sprawa, ze pierwszy raz slysze, aby komputery na firme
    mialy krotszy okres gwarancyjny. Ja bym poszukal takiego
    dostawce, ktory nie robi tego typu numerow.

    Pamietaj aby miec Windowsa fizycznie, a nie tylko wirtualnie. :)

    Neko