  • Data: 2012-10-26 09:22:37
    Temat: Re: komputer do serwisu a dane na dysku twardym
    Od: z <z...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyobraź sobie minę takich, którzy w nocy na drodze w szczerym polu
    > odkryli, że spaloną żarówkę mogą wymienić w warsztacie.

    A dla równowagi na innej grupie wyczytałem że opiekuńcze państwo
    przyczepiło się producenta rowerów za braku osłony łańcucha.

    Wiem... Nie chodzi o bezpieczeństwo tylko o to który lobbing da więcej
    kasy w łapę politykom :-(

    PS. Sorry. Strasznie mnie wkurza brak myślenia, profesjonalizmu,
    trzymania się zasad. Wszystko dziadzieje!