eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomputer do serwisu a dane na dysku twardym › Re: komputer do serwisu a dane na dysku twardym
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Albercik <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komputer do serwisu a dane na dysku twardym
    Date: Thu, 25 Oct 2012 07:46:13 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <k6ajn5$dhn$1@node1.news.atman.pl>
    References: <7...@g...com>
    <k69f6u$2r6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <3...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: rybnik.alan-systems.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1351143973 13879 91.229.26.2 (25 Oct 2012 05:46:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Oct 2012 05:46:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux i686; rv:15.0) Gecko/20120912 Thunderbird/15.0.1
    In-Reply-To: <3...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:711034
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 25.10.2012 01:31, p...@g...com pisze:
    > W dniu środa, 24 października 2012 21:37:48 UTC+2 użytkownik Michał Pysz napisał:
    >> Oddać sprzęt do serwisu bez dysku.
    >> Innej bezpiecznej możliwości przy takich danych nie ma właściwie.
    >
    > też takbym zrobił i zawsze robiłem. problem w gwarancji, a dysku bez naruszenia jej
    nie zachowam - i tu mam gwóżdź.
    >
    >> Zakładam, że to nie jest jakieś specjalistyczne urządzenie, przy
    >> specjalistycznych o takie rzeczy się troszczy przy zakupie (np gwarancja
    >> typu: jeśli dysk padnie serwis dostarcza nowy a stary zostaje u nas).
    >
    > nie jest to nic specjalistycznego - po prostu laps, ktory ma w sobie na dysku takie
    dane jakie ma, jakie potrzebuje do pracy. Nie przewidzialem takiego rodzaju awarii ze
    kompa nie uruchomię i nie zrobię z dyskiem porządku przed wysłaniem do serwisu. A
    wyjąc ot tak sobie nie moge bo moge stracic gwarancję.
    >

    Jak to zwykły laptop, to spokojnie możesz wyjąć dysk bez naruszania
    gwarancji. Wkładasz dysk do innego kompa, kopiujesz/kasujesz i dysk
    wkładasz z powrotem do lapka. Chociaż powiem szczerze wysyłałem wiele
    komputerów na serwis gwarancyjny i zawsze(jeżeli awaria nie tyczyła się
    dysku) sprzęt ten szedł bez dysku, informowałem tylko o jego braku ze
    względu na wrażliwość danych i temat zamknięty. Jeżeli zaś awarii uległ
    dysk to przed wysłaniem go do serwisu poddawany był kasowaniu w
    specjalistycznej firmie, oni potraktowali go odpowiednim impulsem
    elektromagnetycznym, również producent nie miał zastrzeżeń do takiego
    postępowania.
    Z tym że ja korzystałem z gwarancji porządnych firm gdzie potrafią z
    człowiekiem porozmawiać i nie wiem jak to będzie w np sklepie dla
    idiotów itp..

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1