  • 41. Data: 2016-08-30 09:27:16
    Temat: Re: komornicy kradna dane
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-30 o 09:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > Tak?
    > To napisz krok po kroku:
    > Uzyskanie przez wierzyciela numeru Pesel dłużnika oraz wszelkich adresów dłużnika
    ujawnionych w bazie Pesel.

    Jest to możliwe, ale jesteś ostatnią osobą, którą by mi się chciało
    dokształcać (małpa, brzytwa itp. ;)

    --
    Liwiusz

  • 42. Data: 2016-08-30 09:43:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No to napisz.
    Nie dla mnie, dla potomnych
    Masz potomnych?
    No to sam widzisz.

    -----

  • 43. Data: 2016-08-30 10:42:13
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-08-30 o 04:07, Animka pisze:
    > Dzisiaj przeczytałam, ale wkleić tekstu się normalnie nie da:
    > http://www.o2.pl/hot/dane-pesel-sa-bezpieczne-to-nie
    -byla-kradziez-6031358292755073a

    Obchodzenie prawa jest jeśli nie karalne to przynajmniej naganne.
    Mam nadzieję że samorząd komorniczy stosownie ukarze tych niegodziwców
    co przygotowywali się na wejście w życie nowych przepisów zgotowanych im
    przez PO ;-)

  • 44. Data: 2016-08-30 16:09:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Dzisiaj przeczytałam, ale wkleić tekstu się normalnie nie da:
    >http://www.o2.pl/hot/dane-pesel-sa-bezpieczne-to-ni
    e-byla-kradziez-6031358292755073a

    Komornik nie jest jakos ograniczony terytorialnie ?

    Bo Warszawa i Lodz nie dziwi, ale Sroda Wielkopolska to nie jest
    jakies liczne miasto ...

    J.

  • 45. Data: 2016-08-30 18:19:48
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A po co masz mieć za blisko do kancelarii i jeszcze jakieś akta próbować
    przeglądać???

    -----

  • 46. Data: 2016-08-30 19:21:03
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 30.08.2016 o 01:18, Liwiusz pisze:
    /.../
    > Po co wykradać dane, skoro to samo mógłby zrobić sam wierzyciel w ramach
    > normalnej procedury postępowania egzekucyjnego?

    O masz.
    Pojawiają sie natomiast nowe pomysły:
    http://emerytka.salon24.pl/725974,po-co-byl-wyciek-d
    anych-z-pesel-wyjasnia-pawel-pietkun

  • 47. Data: 2016-08-30 20:31:15
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 8/30/2016 12:47 AM, A. Filip wrote:
    > A przegięcie w którą stronę jest groźniejsze?

    W obie jest groźne.
    Ale chyba groźniejsze jest w kierunku braku jakiejkolwiek ochrony.
    Szczególnie, ze nie ma skutecznej w sensownym czasie obrony przed tym.
    Dochodzi do tego brak skutecznego prawa sądów i policji.
    Umrzesz zanim coś odkrecisz.

  • 48. Data: 2016-08-30 21:59:24
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-30 o 19:21, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 30.08.2016 o 01:18, Liwiusz pisze:
> [...]

    "Oto znakomita część komorników w ramach tej współpracy wysyła do
    dłużników pisma na oficjalnym papierze firmowym z wezwaniem do zapłaty
    długu firmie windykacyjnej. Z pominięciem sądu i postępowania, w którym
    ewentualny dłużnik mógłby dochodzić swoich praw. Tu kluczowa jest
    pieczęć kancelarii komorniczej, koperta oraz nazwisko komornika."

    Po tym przestałem czytać ten stek bzdur.

    Niech ktoś mi pokaże takie "prywatne" pismo komornika.

    --
    Liwiusz

  • 49. Data: 2016-08-30 22:37:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 30-08-16 o 21:59, Liwiusz pisze:

> [...]
    >
    > Po tym przestałem czytać ten stek bzdur.
    >
    > Niech ktoś mi pokaże takie "prywatne" pismo komornika.

    Wyklucza, że ktoś fałszuje pieczątkę komornika?

  • 50. Data: 2016-08-30 22:48:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Wyklucza, że ktoś fałszuje pieczątkę komornika?

    Zadaj pytanie jeszcze raz, bo nie rozumiem.

    --
    Liwiusz