eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokolejny przykład sprawnosci polskich sadow - modrerca Przemyka wolny i na resortowej emeryturce › Re: kolejny przykład sprawnosci polskich sadow - modrerca Przemyka wolny i na resortowej emeryturce
    From: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejny przykład sprawnosci polskich sadow - modrerca Przemyka wolny i
    na resortowej emeryturce
    Date: Mon, 14 Dec 2009 14:42:40 +0100

    wiadomości news:4b262bba$1@news.home.net.pl...
    > http://wiadomosci.hoga.pl/news/5481/Sad_Apelacyjny__
    sprawa_smierci_G__Przemyka_przedawniona_.html

    > Ciągnęli, ciągnęli i się udało!
    I o to chodzi.

    > Kolejny sukces polskiego wymiaru "sprawiedliwości"!
    Nazywają to nieoglądaniem sie wstecz

    > Wyrok bardzo na czasie - w okolicy 13 grudnia.
    Kolejne zwycięstwo odnotowane tego dnia przez tę samą załogę

    > Cisną mi się na klawiaturę jeszcze dosadniejsze określenia, ale zaraz by
    > było, że nawołuję do zbrojnego obalenia ustroju...
    Spokojnie, umorzą jeszcze kilkadziesiąt takich spraw, sprywatyzują sobie co
    sobie tam zechcą, wymyślą jak te 20-30 milionów skutecznie opodatkować pod
    pozorem dodatkowych ubezpieczeń, opłat za autostrady itp., i nastanie era
    sprawiedliwości i demokracji.