  • Data: 2005-10-07 04:00:17
    Temat: Re: kobieta w ciąży pobita przez pracodawcę
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Wasilewski napisał(a):

    > To było wypowiedzenie za porozumieniem stron.

    Jak pracodawca daje mi wypowiedzenie i ja je podpisuje (kwituje odbiór)
    to nie zmienia sie to w porozumienie stron.

    > Czy uważasz, że kobieta w ciąży nie ma prawa złożyć wypowiedzenia z
    > własnej, nieprzymusowej woli,
    > a pracodawca nie ma prawa zgodzić się, na to co zaproponowałpracownik?

    A gdzie tak napisałem geniuszu?

    Ta "druga strona" to sytuacja - to sytuacja w której kobieta odmawia
    podpisania wypowiedzenia, czyli jego przyjęcia - dla pracodawcy to nie
    ma znaczenia, gdyż bieg terminu wypowiedzenia i tak zaczyna biec. Nie ma
    sensu zmuszać pracownika do podpisania potwierdzenia odbioru. Trzeba
    tylko zapewnić inne środki dowodowe na okoliczność usiłowania wręczenia
    wypowiedzenia. I tyle.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam