eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokłopoty z providerem › Re: kłopoty z providerem
  • From: Przemysław 'DimmuR' Kukulski <d...@k...chip.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <2...@P...DimmuR.Kukulski>
    <b180pv$5oq$1@sunflower.man.poznan.pl>
    Subject: Re: kłopoty z providerem
    Date: Wed, 29 Jan 2003 16:36:19 +0100
    Lines: 39
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    User-Agent: Hamster/2.0.0.0
    X-City: Tarnowskie Gory
    Message-ID: <2...@P...DimmuR.Kukulski>
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.5
    NNTP-Posting-Host: 80.48.64.66
    X-Original-NNTP-Posting-Host: 80.48.64.66
    X-Trace: news.vogel.pl 1043854903 80.48.64.66 (29 Jan 2003 16:41:43 +0100)
    X-Authenticated-User: d...@k...chip.pl
    X-Complaints-To: U...@n...vogel.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!news.vogel.pl!n
    ot-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:128700
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Michal Talaga" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:b180pv$5oq$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > > W regulaminie jest także że sieć może nie
    > > działać do 72 godzin miesięcznie (wtedy nie ma żadnej obniżki za
    > abonament).
    > > Czy na podstawie w/w punktów mogę żądać obniżenia abonamentu? (usterkę
    > > zgłaszałem prawie 2 tygodnie temu)
    > A w polskim prawie o telekomunikacji jest info:
    > Art. 73.
    > 1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo,
    > abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/30 średniej opłaty
    > miesięcznej
    > liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych,
    > jednak nie dłużej niż z okresu ostatnich 12 miesięcy.
    > 2. Odszkodowanie nie przysługuje, jeżeli w okresie rozliczeniowym łączny
    > czas
    > przerw był krótszy od 48 godzin.
    > 3. Niezależnie od odszkodowania, za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi
    > telefonicznej płatnej okresowo, abonentowi przysługuje zwrot 1/30
    > miesięcznej
    > opłaty abonamentowej.
    > reklamacji.
    > Nalezaloby sie zastanowic, czy regulamin operatora jest wazniejszy od prawa
    > polskiego, bo AFAIK, to ten caly regulamin operator moze sobie wsadzic,
    > jezeli lamie postanowienia bardziej ogolne.
    > Tak samo jak zadna ustawa nie moze lamac postanowien konstytucji.

    Tak ale te usługi 'teoretycznie' działaja. Tzn. raz na jakiś czas jakas
    strona się otwiera i ciężko stwierdzić czy to awaria czy tylko tak wolne
    działanie sieci :(

    Pozdrawiam DimmuR
    --
    \!/ GG: #2940543
    ( @ @ ) Registered Linux user: 277278
    oOO-(_)-OOo wytnij 'BezSpamu' z mojego adresu gdy piszesz na priva
    D.I.M.M.U.R.: Digital Intelligent Machine Manufactured for Ultimate Repair

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1