  • Data: 2003-03-21 20:47:29
    Temat: Re: klopoty z bankiem
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    , że nie wpłynęła
    > rata 11,12 i 13. Dłużnik wziął wtedy wszystkie kwity i przeanalizował, że
    > jest w porządku. Zaczęły przychodzić pisma i zaczęli przychodzić jacyś
    > panowie w garniturach. Dłużnik nic im nie pokazywał tylko ich olewał.
    > Przyszło wezwanie do sądu, dłużnik wziął wszystkie kwity i wszystko
    > udokumentował w sądzie. Wyrok zapadł korzystny dla dłużnika, wierzyciele
    > zostali zobowiązani do zapłaty 500 zł zadośćuczynienia i obciążeni
    kosztami
    > sądowymi.
    > Jeśli jesteś absolutnie pewien, ze jesteś w porządku... olewaj
    windykatorów.
    ---
    jestem absolutnie pewnien, mam wszystkie kwity. najsmieszniejsze jest to, ze
    kwota, ktorej domaga sie firma windykacyjna to 120 zl, z rozmowy
    telefonicznej wywnioskowalem, ze sa to koszty obslugi mojego kredytu przez
    rzeczona firme. widocznie robili porzadki w ksiegowosci i wyszlo im, ze
    brakuje im tzw prowizji . do banku, w ktorym ktos kto przelewal im moje raty
    juz nie mieli odwagi, wiec pewnie pomysleli, ze nie zaszkodzi postraszyc
    frajera, a nuz widelec zaplaci?
    auran