  • Data: 2005-08-01 06:25:01
    Temat: Re: karta pobytu czasowego - meldunek
    Od: Jerzy Radzimowski <K...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    ... i tucci napisał(a):

    > Mam pytanie do zorientowanych w kwestiach legalizacji pobytu cudzoziemców.
    > Przyjechala do mnie mama mojego dziecka z dzieckiem. W najblizszym czasie
    > mamy zamiar sie pobrac tutaj w Polsce.Majac zestaw niezbednych dokumentow
    > chcemy wystapic o karte czasowego pobytu dla zony i dziecka.
    > Problem jest w tym ze jestesmy zameldowani u rodzicow i mieszkamy w
    > niedaleko wynajmowanym mieszkaniu do ktorego osoba wynajmujaca nie chce nas
    > zameldowac.
    > Jakie moga byc konsekwencje jesli we wniosku wpiszemy miesce zameldowania,
> [...]

    Dokladnie tak miałem, żadnych problemów a meldunek mieliśmy w mieście
    odległym o 40 km. Jak policja sprawdzała przy przedłużaniu karty żony i
    dziecka, to przyszli do rodziców, wytłumaczono im, że mieszkamy
    niezameldowani w innym mieście, dokumenty wtedy przekazano do właściwego
    komisariatu, tyle, że sami poszliśmy nie czekając aż dzielnicowy sie zgłosi.
    Pogadał sobie, że to wbrew przepisom i tyle. W urzędzie do spraw
    cudzoziemców po prostu wytłumaczylismy pani, że wynajmujemy bez umowy -
    dokładniej, że nie wynajmujemy tylko opiekujemy się jej mieszkaniem ;-) W
    każdym razie najmniejszych problemów nie było. Albo trafilismy na życiowych
    policjantów sztuk 3, urzędników sztuk 4 - nieprawdopodobne ??? A jednak.

    --
    J.R.(J(kropka)Radzimowski(malpa)adbglobal(kropka)com
    )