  • Data: 2011-03-23 12:11:52
    Temat: Re: karta nauczyciela - zaoczni
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku mz napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Witam
    > Podepne się pod temat. A co z nauczycielami pracującymi tylko w szkołach
    > zaocznych (prywatnych na prawach publicznych). Czy obowiązuje ich też
    > karta nauczyciela ? Czy mają tez prawa wynikające z tej karty np. tańsze
    > przejazdy PKP i mogą otrzymać legitymacje nauczyciela ?
    Nie jestem pewny, ale wydaje mi się, ze prywatny pracodawca ma pełną swobodę
    zatrudniania i nie musi się trzymać Karty Nauczyciela.
    Wydaje mi się to dość konsekwentne, bo miałem znajomych pracujących w
    prywatnych szkołach i zarabiali o wiele więcej niż w państwowych, więc
    jasne jest w takim wypadku, że nie dotyczyła ich Karta Nauczyciela.
    Natomiast żadne tańsze przejazdy PKP (o ile jeszcze istnieją) na pewno nie
    dotyczą nauczycieli szkół prywatnych.
    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.