  • Data: 2003-06-27 23:42:10
    Temat: Re: kapital zakladowy w Sp. z o.o.
    Od: "Dodo" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości ...

    > Bez zadnych problemow, wrzesien 2001. NIP, Regon tez dostalem. Po
    otrzymaniu
    > wyciagu z KRS zrobilismy tylko aktualizacje danych w urzedach.

    Hmmm, naprawdę dziwne ...
    Ja z kolei próbowałam dla dwóch spółek w okresie kwiecień - sierpień 2002r.
    i procedura wyglądała tak jak opisałam. Zresztą na logikę biorąc sprawę - w
    przypadku spólki z o.o. wpis do rejestru ma charakter konstytutywny, a więc
    staje się osobą prawną z chwilą jej zarejestrowania przez sąd. Zresztą
    zerknij na http://www.stat.gov.pl/urzedy/krak/organ_re.htm - nr regon
    otrzymasz po przedłożeniu odpisu z krs-u. To samo jest z NIP-em.
    Poza tym pamiętam jak nasz prawnik stawał na rzęsach aby dostać
    postanowienie o wpisie spólki do krs, bo bez tego ani rusz z pozostałymi
    sprawami :)).
    Niemniej nie upieram się że Twoja wersja jest niemożliwa w realizacji ;)
    pozdr.
    Dodo