  • Data: 2012-05-11 11:05:25
    Temat: Re: kalkulator odsetek ustawowych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 11 May 2012, Wojtek wrote:

    > Jak to policzyć to wiem

    To czym uzasadniasz, że nie wpiszesz formułki do arkusza, tak
    jak ktos Ci napisał?
    Jeden wpis, można się jeszcze pofatygować formatowaniem warunkowym
    na przykład jak kto lubi, cut&paste po kawałku kolumny na kilkanascie
    pozycji i do kolumny obok wpisac wartosci.

    > ale mam do policzenia kilkanaście faktur i każda
    > składa się z co najmniej 10 wpłat, robota żmudna,

    Przecież wpisanie danych Cię nie minie.
    A "formułka" jest *jedyna* rzecza która wymaga wiedzy, piszesz
    że jak liczyc wiesz, więc...

    pzdr, Gotfryd