  • Data: 2012-04-20 22:18:19
    Temat: Re: kaj pochodzenia towaru tajemnicą handlową?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Apr 2012, fikus wrote:

    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Przed chwilą byłeś taki wygadany, a teraz odpowiadasz pytaniem na pytanie.

    To ja Ci podpowiem: "kraj" nie ma nic do "narodu" ani języka.
    W samej Europie mamy co najmniej dwa przykłady, czyli Niderlandy
    (głównie Belgia, ale w Holandii chyba też maja dwa "uznawane urzędowe")
    i Szwajcarię.
    Belgia i Szwajcaria - po 4 różne "strefy językowe".
    Poza Europa jest przykładów więcej, o Kanadzie można wspominieć dla
    porzadku.

    > Dla mnie ma. Ta prowincja w której jestem teraz "ssie", więc chętnie
    > przeniosę się do innej, ale zostałem wychowany i ukształtowany w tym języku,

    No to masz pech, i co na to kto ma poradzić? :>

    > a z innymi nie tak różowo, więc chętnie się dowiem gdzie się łatwo dogadam.

    To będac w niemieckojęzycznej (albo włoskiej) strefie, znajac np. tylko
    francuski, to też możesz mieć kłopot.
    Zabronić Ci nikt nie zabroni, ale problemy z "dogadaniem" będziesz miał
    podobnej kategorii co w przypadku który chcesz "wykazać".

    pzdr, Gotfryd