  • Data: 2007-11-18 19:32:59
    Temat: Re: k.k. - miejsce zaniechania ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prezentujesz bardzo szerokie rozumienie skutku. Gdyby je przyjac wszytkie
    przestepstwa bylby skutkowe.
    Nie wiem jaka szkole ja sam reprezentuje. Tak mnie uczono na studiach, potem
    na apliakcji. Podzielam ten poglad jako jedynie rozsadny, bo bez niego
    podzial na przestepstwa formalne i materialne bylby nie do uchwycenia.
    Osobiscie nie moge sie zgodzic, ze przestepstwami skutkowmi sa tez takie, co
    polegaja na wywolaniu bezposredniego zagrozenia dla jakiegos tam dobra
    prawnego. Nie podzielam, ale skoro tak chca, to sie do tego stosuje, bo "nie
    bede sie kopal z koniem".

    Cezar