  • Data: 2004-06-22 20:52:42
    Temat: Re: jednostronne pozbycie sie wspolwlasnosci (dlugie)
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Automatycznie przestajesz być współwłaścicielem według przepisów Kodeksu
    > Cywilnego. Nie martwią Cię ciężary dotyczące nieruchomości i tak
    dalej...
    > Nie masz związków z nieruchomością.

    rozumiem też, że skutek tego zrzeczenia sie jest nieodwracalny.
    jakkolwiek dziękuję bardzo za pomoc i wyjaśnienia. o szczegóły zrzekania
    się i potrzebną dokumentację będę już pytał notariusza, zapewne on już
    wyjaśni sprawę do końca i "poprowadzi" w sensie pomocy co do
    skompletowania potrzebynch dokumentów.
    boję się tylko tej taksy :)))
    pozdrawiam
    janke