eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojedna firma i dwie nazwyRe: jedna firma i dwie nazwy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!news2.euro.net!82.197.223.106.MISMATCH!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.twe
    aknews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <hrjqnu$cb2$1@news.dialog.net.pl>
    Subject: Re: jedna firma i dwie nazwy
    Date: Sun, 2 May 2010 16:51:01 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Lines: 26
    Message-ID: <4bdd9157$0$19184$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.246.1
    X-Trace: 1272811863 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 19184 83.27.246.1:1097
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:637739
    [ ukryj nagłówki ]

    cyklista wrote:

    > Czy firma zarejestrowana na osobę fizyczną może jednocześnie
    > posługiwać się (np. na fakturych) dwiema różnymi nazwami, jeżeli
    > oprócz nazwy wymienione jest imię i nazwisko właściciela?
    > "Miirbud" Mirosław Kowalski dla usług budowlanych
    > i np. "Pieski Świat" Mirosław Kowalski - handel akrtykułami dla
    > zwierząt. Regon, NIP, ares te same.

    Jeśli we wpisie masz to wszystko to pewnie możesz tak próbować,
    ale jak ktos będzie szukał czegos żeby się przyczepić, to zawsze mogą Ci
    zarzucić,
    że podajesz jakoś tam niepełne dane. W pewnym opisywanym chyba tu kiedyś
    przypadku
    sprawę załatwiło podawanie danych samego przedsiębiorcy, ale drukowane było
    to na papierze
    opatrzonym znakami związanymi z daną nazwą w zależności czy sprzedawano
    usłgi budowlane czy
    pokarm dla psów. Korzystasz wtedy z czegoś w rodzaju wypracowanej marki w
    danym sektorze rynku.
    Na papierze, na którym drukujesz faktury czy oferty możesz sobie
    poumieszczać te Miirbudy,
    Psie Światy i inne jako tło i jeśli tylko jesteś związany z tymi "markami",
    to klienci widzą i kojarzą Cię
    tylko poprzez te symbole, nazwy czy obrazki które podasz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1