  • Data: 2003-09-15 20:21:37
    Temat: Re: jazda bez prawa jazdy
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b81cmvkjvgdo86qmj5bcroi6a50p48ho41@4ax.com...
    > Skąd ta wiedza i ta pewność ?

    jakbys poczytal wontek to bys wiedzial

    > Po drugie nie znam "historycznego zakazu robienia..." choć do młodych
    > nie należę, a dodatkowo nie wyobrażam sobie jak można taki zakaz
    > wprowadzić w życie (przed rozpoczęciem kursu muszę przedstawić
    > zaświadczenie z sądu o niekaralności 'zakazem robienia..' ;-P )

    nie wiem, byc moze nawet jakbys zrobil to urzad i tak by ci nie wydal, skoro
    masz zakaz prowadzenia pojazdu, na iles lat to byc moze bylo to tak samo
    zalatwiane

    > Nie uważam !

    twoja wola :)

    > Skąd ten wniosek ? Dziwna jest Twoja logika !
    > Wcale NIE znaczy. Do tego można znać przepisy
    > nie posiadając prawa jazdy w ogóle.

    to w takim razie po co prawo jazdy?

    > Nieprawda ! Wystarczy mieć skończone 18 lat !

    to tym bardziej posiadajac b mozna by dawac automatycznie a

    > J.w. Wcale nie oznacza !

    to czemu mozesz jezdzic?
    moze i nie oznacza, ale uprawnia cie
    wiec wniosek jak wyzej