eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojazda bez biletu1999-wezwanie do zaplaty 2003Re: jazda bez biletu1999-wezwanie do zaplaty 2003
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jazda bez biletu1999-wezwanie do zaplaty 2003
    Date: Sat, 15 Nov 2003 23:02:32 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 28
    Sender: l...@o...pl@80.51.198.189
    Message-ID: <bp67qt$buk$1@news.onet.pl>
    References: <bp076m$f2i$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <X...@2...180.128.20> <bp0ohe$qq4$1@news.lublin.pl>
    <bp5hs4$bfo$1@korweta.task.gda.pl> <bp5pv0$kib$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bp636e$9m$1@news.onet.pl> <bp63o3$n33$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bp64au$33e$1@news.onet.pl> <bp65rh$frp$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: 80.51.198.189
    X-Trace: news.onet.pl 1068933789 12244 80.51.198.189 (15 Nov 2003 22:03:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 15 Nov 2003 22:03:09 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:176137
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:bp65rh$frp$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > > To jak to jest: brak 1 cyferki oznacza ze bilet jest niewazny;
    >
    > Zdaje sie mowa byla o sytuacji, gdy jest wylacznie jedna cyferka.
    >
    > > to jak
    > > poznasz ze 2 razy kasowany byl w tym samym pojezdzie skoro jeden z
    numerow
    > > nie ma 1 cyferki?
    >
    > Ale pozostale sie zgadzaja,co?

    To po co 2 raz kasowac? Albo inaczej: gdy nie skasujemy drugi raz to jak
    mozna zadac oplaty skoro mozna latwo sprawdzic czy pasazer kasowal czy nie
    ten bilet?
    Przeciez przeslanka zadania oplaty dodatkowej jako umownego odszkodowania
    jest niewykonanie lub nienalezyte wykonanie umowy i poniesienie szkody. A
    skoro mozna wykazac ze pasazer jednak kasowal bilet w danym pojezdzie to czy
    nie jest zbytnie pospieszenie sie kontrolujacego z wypisywaniem protokolu?
    Nie obraz sie ale mam wrazenie ze kontrolerzy zbyt slabo znaja przepisy (nie
    tylko regulamin i prawo przewozowe!) i patrza na kazda sytuacje przez
    pryzmat swojej "prowizji". Zeby nie bylo ze jestem stronniczy: pasazerowie
    tez mogliby wykazac (we wlasnym interesie) odrobina samozaparcia i poczytac
    to i owo na temat swoich praw.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1