  • Data: 2003-12-16 12:49:43
    Temat: Re: jakim prawem - kontrole legalnosci oprogramowania
    Od: w...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Najlepsze w tym wszystkim jest to, ze policja piraci najbardziej ze
    > wszystkich hehe. Mam znajomego policjanta, w domu ma ladny stos plyt z
    > grami, programami, mp3 i filmami. Oczywiscie plyty byly skonfiskowane
    > "przestepcom". Trafffke tez mozna od niego dostac ;]

    nie zmienia to faktu, ze pytanie pozostaje

    troszke szperalem po necie w poszukiwaniu info na ten temat...wyczytalem
    gdzies, ze Policja zglosila sie do dostawcy uslug inetowych z prosba o liste
    osob korzystajacych/nawiazujacych polaczenia (whatever) z serwerami ftp i p2p z
    ktorych/za posrednictwem ktorych mozna sciagnac "nielegalne oprogramowanie"

    chcialbym w tym miejscu zapytac, na podstawie jakiej ustawy lub jakich innych
    przepisow (konkrety pls)organy wykonawcze w tym kraju maja tego typu
    uprawnienia ?

    pozdrawiam
    d.