  • Data: 2005-06-08 19:26:02
    Temat: Re: jaki adres zamieszkania?
    Od: banama <ban####ama@oDWA.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zameldowanie. Bo nie jest prawdą, że hipoteka na lokalu wyklucza
    > możliwość zameldowania się w nim osób mieszkających.

    No tak jestem laik i dlatego moze sie wyrazam nieprecyzyjnie,
    za co przepraszam.
    Dowiedzialem sie jak to jest naprawde u nas.
    Istnieje ksiega wieczysta "obejmujaca" kilka nieruchomosci,
    w tym "nasza nieruchomosc".
    Majac na mysli nieuregulowana hipoteke chodzilo mi o ta sytuacje
    i oczywiscie wprowadzilem w blad.
    Czy w tej sytuacji moge byc zameldowany czy nie?
    Urzad Dzielnicy twierdzi ze nie.