eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne) › Re: jake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne)
    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo
    elektroniczne)
    Date: 13 Feb 2007 03:56:39 -0800

    On 13 Lut, 11:31, "-=\\\\Piotter//=-"
    <piotr_k_@precz_z_mielonka.poczta.onet.pl> wrote:

    > A ma na to jakies dowody czy tylko ich wlasne widzimisie ? Inna
    > kwestia, to dlaczego siec tej pierwszej firmy jest slabo zabezpieczona
    > ? Jako administratorzy, odpowiadamy za te zabezpieczenia i ktos moglby
    > w takim razie probowac zaskarzyc cie o niedopelnienie obowiazkow w
    > czasie gdy byles tam zatrudniony. Nawet dysponujac darmowymi
    > programami Open Source mozna zrobic calkiem niezle zabezpieczenia,
    > wiec kwestia braku funduszy na ten cel nie calkiem moze byc
    > wytlumaczeniem. Firewall na Linux-ie, rownie darmowy np. Spybot S&D,
> [...]

    ma na to dowody zarowno logi z firmy A jaki B poniewaz logowaem sie
    tam w czasie godzin pracy firmy Aponiewaz moje logowanie zbieglo sie z
    czasem ze zmiana hasel (tak naprawde firma B nie wie kiedy te hasla
    byly zmienione a poniewaz ja sie logowalm w podobnym okresie probuja
    mnie o to oskarzyc). Czy logowanie sie w tym samym czasie na ktorys z
    serwerow urzadzen w mowmncie gdy wedlug firmy B nastapilo wlamanie do
    ich sytemu moze by dowodem przeciwko mnie? czy ktos zna podobny
    przypadek?