eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne) › Re: jake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo elektroniczne)
    From: p...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jake sa szans ze zostane skazany ?? (hacking , przestepstwo
    elektroniczne)
    Date: 13 Feb 2007 03:50:30 -0800

    On 13 Lut, 09:35, redgrist <s...@n...pl> wrote:

    > Witam.
    > Pytanie zasadnicze czy firma B ma jakiekolwiek logi z tego włamu?
    > Czy wiedzą gdzie te logi prowadzą?
    > Jeśli jesteś niewinny a ich sprzęt pozwala na logowanie połączeń to
    > przecież logi wskazują na zupełnie inne adresy.
    >
    > redgrist.

    witam

    Tak firma B ma logi, firma A takze poniewaz laczylem sie do firmy B z
    firmy A (gdybym chcial naprawde zrobic krzywde firmie nie laczyl bym
    sie przez bardzo dobrze logowana siec firmy A) z tego systemu
    logowalem sie tam czasem aby pomoc im w momencie gdy telefonicznie
    mnie o to poprosili mam bilingi telfoniczne, logowalem sie tam
    systematycznie przynajmniej raz dziennie monitorujac poalczenia.
    Wiedzieli ze znam hasla dostepu. Ktos probowalna ich serwerze kasowac
    logi ale zrobil to nieudolnie. Natomaist ogolnie serwer byl slabo
    zabezpieczony i mogl sie ktos wlamac i logi pozmieniac wedlug wlasnego
    widzimisie, a teraz firma B szuka koza ofiarnego. Z jakich paragrafow
    moga mnie oskarzyc i czy ma ktos doswiadczenie w podobnej sprawie ??