  • Data: 2005-10-04 16:47:00
    Temat: Re: jaka wysokosc bezzwrotnej zaliczki...???
    Od: "sKrzeK" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:dhrukp$cu$3@inews.gazeta.pl...

    > Przepisu wprost nie ma, ale są przepisy ogólne, na podstawie których można
    > by podważać takie postanowienie umowy, szczególnie jeśli jesteś
    > konsumentem.
    > Musiałbyś napisać coś więcej.

    to nie jest aż tak ważne żeby berdzo to roztrzącać nie mniej jednak może
    naprowadzisz mnie gdzie szukać "tych ogólnych przepisów" bo chodzi tu o to
    że znajomy dostał taką umowę nie przeszkadza mu tak wysoka 50% bezzwrotna
    zaliczka, ale ja uważałem że są przepisy które to regulują i chiałem mu
    udowodnić.

    --==sKrzeK==--