  • Data: 2008-02-21 13:18:28
    Temat: Re: jak "zmusić" do sprzedaży
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
    news:5t6095-s1h.ln1@ziutka.router...

    > No jak dokłądnie taka sama? Przecież tu korzysta nie za zgodą a wręcz
    > przeciwnie. W najlepszym wypadku bezumowne korzystanie.

    ???
    przeciez mowimy wlascicielu 5/6, to jakiej on wg ciebie zgody jeszcze
    potrzebuje, sam sobie ma zgode wydac?
    aby napewno piszemy o tym samym, nie pomylilo ci sie cos?

    > W sposób uniemożliwiający korzystanie innym współwłaścicielom?

    wacpan powtorze po raz enty, prawo posiadania

    > Tak. Chcesz się czegoś ntt dowiedzieć? Nie jestem ekspertem ale mogę
    > spróbować pomóc :)

    no wiec wlasnie, dowiedz sie to sie dowiesz, ze nawet jak wynajmiesz komus
    mieszkanie, to nie mozesz do niego wejsc, jak wynajmujacy cie nie wpusci, bo to
    on teraz wlada tym mieszkaniem, a jesli wejdziesz tam sila to bekniesz za
    naruszenie miru domowego, paniatna?

    > Nie wiem skąd te koszty utrzymania ciągle Ci wyłażą.

    z podatku gruntowego, czynszu, oplat remontowych, itp czego jeszcze nie
    rozumiesz?

    > Mam niepokojące przeczucie, że pozostaniemy przy swoich zdaniach. Na
    > szczęście w sumie nie nasz problem.

    no z tym to sie akurat zgadzam