eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak złagodzić skutki nieudanego zakupu sprzatu od osoby fizycznej › Re: jak złagodzić skutki nieudanego zakupu sprzatu od osoby fizycznej
  • Data: 2004-10-27 23:36:16
    Temat: Re: jak złagodzić skutki nieudanego zakupu sprzatu od osoby fizycznej
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mikis wrote:
    > Witam,
    > Znajomy kupił okazyjnie od osoby fizycznej klikuletnią pralkę, która
    > okazała się wadliwa. Ceną za naiwność jest dosć duża kwota, jaką będzie

    Konkrety! Fakty!

    > musiał wydać na naprawę urządzenia. W rozmowach sprzedawca udaje, że nie
    > wiedział o wadzie.

    Skąd wiesz, że udaje?

    Przede wszystkim opisz, co to za wada, czym się objawia, w jakich
    warunkach, czy przed zakupem prosiłeś o zaprezentowanie działania, czy
    była dłuższy czas nie używana przed zakupem, czy wada nie miała żadnych
    szans powstać w czasie transportu....

    PS: jeśli ta wada to np. przeciekanie między bębnem a tym elastycznym,
    karbowanym wężem spustowym (taki dość gruby, w środku pod bębnem, przed
    elektrozaworem), to polecam poxipol lub coś podobnego :-D Dwa lata temu
    sobie tak pralkę 'naprawiłem' i trzyma się idealnie :)