  • Data: 2006-03-15 07:02:53
    Temat: Re: jak wygrac z fotoradarem
    Od: ":-\)" <W...@n...USUNACpl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaaaa napewno. Wyobraź sobie jakie niebezpieczeństwo by stwarzał taki
    > flash jak by ktoś grzał na wlocie do miasta 130km/h i dostał lampą
    > błyskową po oczach. Pomijając fakt nadmiernej prędkości sprawa pewnie
    > trafiła by na wokandę z powodu spowodowania zagrożenia na drodze. Ciekaw
    > jestem kto by wtedy za takiego flasha beknął.
    No, to w teorii jedno i w praktyce drugie. Wlasnie wczoraj wracalem sobie
    wieczorkiem z Kozichglow do Poznania (tam jest taka dluuuuuga prosta) i
    dostrzeglem jakies swiatelko odlegle odemnie o ok. 2km :-) Jak przejechalem
    w koncu ten dystans zobaczylem nad soba wielki FLASH miggajacy rytmicznie co
    sekunde ostrzegajacy o przejsciu dla pieszych. I? Wstawili tylko na chwile
    flash jako sybstytut jazyniowki? Bylo ciemno jak w ... a flash ostro wybijal
    swoj rytm.
    Moze zjade teraz na drugi pas i powiem, ze mnie flash oslepil? ;-)

    --
    ;-)