    From: m...@g...com
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wnieść oskarżenie grupowo?
    Date: Fri, 13 Oct 2006 09:50:22 +0200

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > To juz trochę lepiej zaczyna wyglądać. Z tym, że taka kaucja spełnia
    > określoną rolę cywilnoprawną. może cały czas studenci niszczą mu lokale.

    Wydaje mi się, że taką kaucję trzeba albo zwrócić, albo rozliczyć. Tzn
    udzielić informacji (w interesie wynajmującego jest żeby to było na piśmie
    i dostarczone jakimś "potwierdzonym" sposobem najemcy), że z kaucji
    potrącam tyle a tyle bo to i to było zniszczone, czego naprawa kosztowała
    mnie tyle a tyle.

    Jeżeli takich informacji brak, to IMHO nie jest to koronny dowód, ale zawsze
    coś....

    p. m.