    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak wejsc do wlasnego mieszkania?
    Date: Mon, 26 May 2008 12:10:55 +0200

    W dniu 2008-05-26 06:14 witek pięknie wystukał/a:

    > nareszcie ktoś z głową na tej grupie.

    Zacząłeś pisać na inne "kopyto". Jeszcze niedawno temu pisałeś, że żona
    ma obowiązek wpuścić męża (nawet niezameldowanego) do mieszkania. To ja
    Ci wtedy napisałam, że moja koleżanka któregoś dnia swojego męża już nie
    wpuściła. Policja nawet mu nie pomogła.

    --
    animka