  • Data: 2016-07-06 19:15:09
    Temat: Re: jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski"

    > chłopów latajacych po trawniku i ryczcymi maszynami koszących "trawnik"
    > (ryk niemiłosierny).
    > Muszę się przemęczyć z zamkniętymi oknami jak mnie coś takiego
    > przeszkadza.
    > Za domem mam szkołę zagraniczną. Na początku tak mi te dzieciaki drące
    > mordy przeszkadzały, a teraz nawet się do nich przyzwyczaiłam i
    > polubiłam te ich zabawy przed szkołą.

    I te chłopy koszą trawnik codziennie o 6 rano? Koszą codziennie trawę
    wczesną wiosną, gdy trawy jeszcze nie ma, i koszą codziennie trawę w
    zimie, gdy śnieg po kolana ? ...
    ---
    Se pojechałem niedawno na łikend gdzieśtam. Super okolica itp itd, ale ...
    budzę się rano i słyszę, że coś za oknem hałasuje, hałasuje godzinę, dwie
    ... wyglądam w końcu, obcinanie żywopłotu wokół wszystkich sąsiednich
    domów....