  • Data: 2002-01-30 12:52:18
    Temat: Re: jak to jest z tą amortyzacją, było: Abonament RTV - brak anteny ?
    Od: "Karol" <a...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik TomekS <t...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a38op1$nn0$...@n...tpi.pl...

    > Gdyby to ode mnie zależało ;-)))
    > A co powiecie na to, że przychodzi audytor z Ernst&Young i takie brednie
    > wygłasza?

    Nie bede tego komentowal.
    Dla mnie wazniejsze sa podatki niz zgodnosc z definicja. Na temat
    kompletnosci "zespolow komputerowych" pojawiaja sie rozne sprzeczne opinie
    (porownywanie do przyczepy/naczepy w TIRach, ktore uznawane sa za oddzielny
    ST).
    Poniewaz moj durny program nie potrafi jeszcze ewidencjonowac
    komputera+monitor+drukarka to ewidencjonuje wszystko osobno i amortyzuje wg
    zasad jak dla >3500.
    Tak jest dla mnie wygodniej, w szczegolnosci, ze komputery wymieniam
    czesciej niz monitory lub drukarki.

    Karol