  • Data: 2008-04-05 14:42:00
    Temat: Re: jak to jest z parkowaniem samochodu?
    Od: Idiom <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Kwi, 10:50, "BETON" <b...@m...pl> wrote:

    > ja spotkałem sie  z podobną w autobusie- kiedys wsiadasz  idziesz do
    > kierowcy po bilet a on mówi- ze nie ma - ze mu sie skończyły...

    A gdzie tu podobieństwo ?

    W autobusie możesz kupić od kierowcy albo wysiąść.

    A w sytuacji opisanej przez Andrzeja można przejechać kilka metrów,
    ramach tego samego parkingu i już możliwość zapłacenia.

    To tak, jakby w jednym tramwaju były dwa automaty do biletów, w tym
    jeden zepsuty - czy to zwalnia z opłaty za przejazd ?

    pozdr

    Monika