  • Data: 2009-02-05 10:07:12
    Temat: Re: jak się uchronić przed sztucznym podtrzymywaniem życia?
    Od: adp <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I oczywiście ta brakująca kropka tak istotnie zmienia treść mojego listu, że
    > rozpętała się dyskusja o niczym, a nie na temat....

    Nie bylo katastrofy, chociaz gdyby to byl akt prawny (w koncu jestesmy
    na grupie prawo), to strony moglyby pewnie skutecznie sie procesowac
    co do interpretacji zdania. By bylo nieco dwuznaczne.
    Przy tej okazji warto chyba zwrocic uwage, ze jakosc prawa zalezy tez
    od interpunkcji. Kilka razy podpisywalem umowy sporzadzone przez
    notariusza (hmmm nie za darmo to bylo) i zawsze od strony jezykowej
    bylo mnostwo szkolnych bledow.

    Wiec sory, ale skorzystalem z okazji :)
    A.