  • Data: 2009-09-23 17:22:39
    Temat: Re: jak ominać wynóg podjazdu dla niepełnosprawnych
    Od: "SDD" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dawid" <d...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h9csrt$eri$1@news.onet.pl...

    > No wlasnie wiec jak to ugryść? Musi byc jakis sposob. Przeciez nie bede
    > inwestwoac 30tys zł z powodu 1 czy 2 niepełnosprawnych co przydja w skali
    > 20

    I to jest kurwa paranoja.
    Ja rozumiem, urzad, biblioteka - fnansowane z pieniedzy publicznych... , no
    OK, dworzec nawet.
    Wszedzie tam niepelnosprawny musi sie czasem zjawic.
    Ale do prywatnej knajpy? Moczenia mordy obowiazku nie ma. Tu powinny
    zadzialac prawa rynku - jesli w okolicy od spragnionych niepelnosprawnych az
    ciemno, to buduje podjazd, jesli nie - powinna to byc moja sprawa, ze nie
    chce takiego podjazdu.

    Moze zrob z tego zamkniety klub i wprowadz karty wydawane za zaliczenie
    niewielkiego egzaminu sprawnosciowego - np. dziesiec krokow przed siebie z
    zamknietymi oczami :)

    Pozdrawiam
    SDD