  • Data: 2005-10-24 16:19:40
    Temat: Re: jak odzyskac nieruchomosc?
    Od: "bolek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    | wniosek o zwolnienie od kosztów był?

    oczywiscie, ze byl!

    | co rozumiesz przez uczestniczyć?

    A no to, ze mimo, ze ojciec wykazal brak dochodow, papierow wartosciowych,
    akcji, majatku itd. w specjalnym formularzu, ktory musial wypelnic, wciaz
    nie moze uczestniczyc w rozprawie. Skoro nie zaplacil kosztow sadowych to
    nie moze uczestniczyc w rozprawie - tak postanowil Sąd. I teraz nie wiadomo
    co robic. A rozbudowa kampusu UAM na Morasku trwa w najlepsze, chociaz
    powinna byc wstrzymana, skoro czesc gruntu nie nalezu do Uniwersytetu.