  • Data: 2004-03-20 00:40:23
    Temat: Re: jak odebrać pieniądze ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 18 Mar 2004, Jędrek wrote:

    >+ Jako spółka cywilna (była) obecnie przecie nie mogę posługiwać się pieczątką
    >+ nieistniejącej spółki.
    >+ Więc jako kto mam wnieść np. pozew do sądu ?

    No przecież nie jako S.C.
    Sprawdź z czego tu się czasem śmieją: z adwokatów którzy jako stronę
    procesu wskazują S.C. :)
    S.C. nie ma osobowości prawnej, jako strony występują wspólnicy !

    >+ jako coś co było, ale już nie jest.

    Spółki nie ma. Ale należności i zobowiązania mieliście wy i na
    was nadal "wiszą" !

    >+ Oczekuję pomocy.

    A to nie u mnie, ja tylko komentuję. Prawnikiem nie jestem.

    pozdrowienia, Gotfryd