  • Data: 2009-02-10 01:43:25
    Temat: Re: jak można gwałcić żonę?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zbyszek" napisał:
    > Jeśli kobieta nakłoni cię do wyniesienia śmieci nożem, pistoletem, kijem
    > bejsbolowym albo przemocą psychiczną to jest to przestępstwo...

    ja ostatnio słyszałem jak żona terroryzowała psychicznie męża słowami: "ty
    taki a nie taki jak nie wyniesiesz śmieci to cię zatłukę jak psa!" i biedak
    wyniósł,
    czy to znaczy ze powinienem to zgłosić na prokuraturę? no i ile ona lat do
    odsiedzenia dostaanie? bo jak dostanbie w zawieszeniu to jeszcze będzie
    chciała mnie zabić jako światka!:O(