  • Date: Tue, 23 Nov 2004 19:36:16 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak latwo zlikwidowac komus dzialalnosc...

    On 23/11/2004 10:42, adam wrote :
    > Witam
    > Dzis rano udalem sie z odpowiednim pismem do UM w celu zlikwidowania DG
    > mego ojca..
    > Zlozylem podanie, oplacilem i nikt o nic nie pytal!!!
    > Czy to jest normalne? Rownie dobrze moglbym zlozyc podanie o zamkniecie
    > dzialalnosci sasiada!

    No tak. Ale na podaniu trzeba się jakoś podpisać. A podpisanie się za
    kogoś to już przestępstwo fałszerstwa (art. 270 kk).

    > Za tydzien mam przyjsc po decyzje. Jednak ojciec nie bedzie mogl zglosic sie
    > osobiscie.. Jakie dokumenty potrzebuje aby odbrac to w jego imieniu?
    > Wystarczy upowaznienie i dowod osobisty??

    Podkreślę że Twój dowód osobisty, w żadnym wypadku ojca. No i zapewne
    jakieś pieniądze na znaczki opłaty skarbowej coby je nakleić na
    upoważnieniu.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have